Vind jouw plek bij DEMCON

Life cycle support

We zijn verantwoordelijk voor de producten en systemen van DEMCON nadat deze aan de klant zijn geleverd en zijn geïnstalleerd. Wij zijn dan ook het eerste aanspreekpunt voor de klant wanneer zij vragen hebben. Deze vragen en wensen vertalen we vervolgens naar concrete acties. Ook bij de doorontwikkeling van bestaande producten spelen wij een belangrijke rol.

 

Schakel tussen klant en engineer

Onze werkzaamheden lopen uiteen, van preventief en correctief onderhoud tot het beheer van de voorraad reserveonderdelen. Altijd staat het geleverde product centraal. We hebben nauw contact met de afdeling quality engineering en de medewerkers behorend bij de projecten die wij onder onze hoede krijgen. Ook geven we trainingen aan klanten waarin we ingaan op het onderhoud dat zij zelf kunnen uitvoeren. Belangrijk voor ons is dat we onze kennis van de producten die in ons beheer zitten op peil houden.

 

Van onderhoud tot productverbetering

Op onze afdeling werken we in drie verschillende rollen.

  • Test engineer: sluit aan bij de productiemedewerkers om tijdens de testfase al toekomstige problemen te ondervangen.
  • Service engineer: voert het onderhoud uit en neemt de storingsdienst voor zijn rekening.
  • Sustaining engineer: kent het product van binnen en buiten en is verantwoordelijk voor ontwerpwijzigingen aan het product.

Vacatures op de afdeling Life cycle support